20 Mart 2014 Perşembe

Ahmet Şerif İzgören'den çocuklara harika kitaplar...

Size bugün tanıtacağım kitap çocuklara çok güzel duyguları geçiren, okumayı sevdiren, geleceğin büyüklerine doğru insan nasıl olunur konusunda eğitici fikirler veren hikaye kitabı....



Kitabı bu kadar heyecanla anlattım çünkü yazarına hayranım. Ahmet Şerif İzgören sadece çocuklara değil büyüklere de kitaplar yazan bir danışman. Eğer tanışmadıysanız hemen tanışın derim hatta size bir kolaylık yapayım aşağıda, youtube'da yer alan bir videosunun linkini paylaşayım ...

https://www.youtube.com/watch?v=wYU9BfwHTbM

Gelelim KÜÇÜK BEYAZ UĞUR BÖCEĞİ kitabına. İçinde,

Film Başlıyor!
Heykeli Dikilen Eşek
Kazanmak mı Yardım Etmek mi?
Boş Bir Kümeş, Birkaç Dolu Kalp
Tahtadan Kılıç
Uç uç Böcecik

adında üç hikayenin anlatıldığı eğlenceli, öğretici bir kitap. Hikayeler verdikleri mesaj için özenle seçilmiş, çok eğlenceli resimlerle süslenmiş.

Kitabı akşam yatarken siz çocuğunuza okuyabileceğiniz gibi ilkokul ikiden itibaren bütün çocuklar tek başına rahatlıkla okuyabilir. Hatta ben mutfakta çalışırken kızımı yanıma alıp ona orada okuttum ve çok keyif aldım. Okumaya direnç gösteren çocukları bile çözdüğünü söyleyebilirim.

Mutlaka bir an önce alın ve çocuğunuzla keyfini çıkartarak okuyun derim. Hatta almışken kendinize de bir kitabını seçin.

Sevgiler,



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder