24 Mart 2014 Pazartesi

SEVGİNİN SON DİLEĞİ, Debbie Macomber

Çok satan kitapları okumayı pek sevmem. Merak etsem de beklerim yıldızı sönsün biraz zaman geçsin de öyle okuyayım derim. Bilmem ki neden? Edebiyat dünyasının sipariş üzerine yürüdüğünü düşünüyorum bazen sanırım ondan olacak.

Neyse bugün tanıtacağım kitap çok yakın bir arkadaşımın reklamları sonucunda elime ulaştı. Seriyi okumuştu ve bana da mutlaka okumam gerektiğini söylüyordu en sonunda elindeki 3 kitabı bana ödünç verdi. Sanıyorum serinin 6 kitabı var.

SEVGİNİN SON DİLEĞİ, Debbie Macomber
KONUSU- Birbirlerine büyük aşkla bağlı olan genç bir çiftin kanser yüzünden değişen hayatları. Karısını kaybeten Micheal için bir yıl çok zor geçer. Bir yılın sonunda eşinin ona bıraktığı bir mektupla -vasiyetle- hayatına yeniden devam etmeye çalışır.

Fazla uzatmak istemiyorum 1 hafta da okudum bitirdim. Amerikan love story filmleri gibi hafif, duygusal bir kitap. İlk olarak Sevginin Son Dileğini seçtim, yazarın tarzına dair de fikrim oldu. Belki biraz önyargılı başladım fakat sonunda gülümseyerek kitabı kapattım. Bu kitap kafamı boşaltmama yardımcı oldu. Benzer  sağlık sorunlarını ailemizde bizde yaşadığımız için bana hayata dair olumlu ipuçları verdi. Kısacası keyif aldım.

Okurken çok kuralcı olmayın diyorum, bırakın ruh haliniz ne istiyorsa onu okuyun ama yeter ki okuyun.

Sevgilerimle,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder