30 Ocak 2015 Cuma

Otuz yazardan mutluluk üzerine / SABİT FİKİR DERGİSİ






Hiç mutlu oldunuz mu?

Bu akşam internette gezerken SABİT FİKİR dergisinin ilginç bir listesine denk geldim. Tam da bugünlerde düşündüğüm konuyla ilgiliydi MUTLULUK. Otuz yazardan mutluluk üzerine sözler derlemişler. Aşağıda sizinle linkini paylaşacağım, bakalım sizler neler düşüneceksiniz. Fakat öncesinde ben bir kaç cümle söylemek istiyorum. Kendimce...

Mutluluk beni korkutan bir şeydir. Korkum nedendir bilir misiniz? Mutluluğun mutsuzluğa sebeb olacağındandır. Mantıksız mı? Değil. Açıklamama izin verin. Benim gibi POLYANNA ve HEİDİ gibi karakterlere büyümüşseniz mutlu olmak için önünüze çok fırsat çıkar. Örneğin sabah yürüyüşe çıktığınızda güneş de size eşlik ediyorsa mutlu olursunuz. Radyoda sevdiğiniz şarkı çıktıysa o gün güzel geçecektir, adımlarınızı kontrol edemez dans edecek kadar mutlu olursunuz. Sokakta oynaşan köpek yavrularını görüp gözlerindeki çoşkuyla mutlu olursunuz. Nefes alabildiğiniz, yürüyebildiğiniz, görebildiğiniz zaman mutlu olursunuz. Yani mutlu olmak için çok sebebiniz vardır. Ama yine benim gibi zorluklarla büyümüş, her mutlu anın sonunda göz yaşı dökmüşseniz. Mutluluk sizi korkutur. Önce....ilk önce onu kaybetmekten korkarsınız. Çünkü sahip olmak bir anlamda yitirmektir mutluluğu.

...yine de mutluluğa yürükmektir asıl olan. Ucunda kaybetmek de olsa!




http://www.sabitfikir.com/dosyalar/30-yazardan-mutluluk-uzerine

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder