27 Ocak 2015 Salı

CAN YÜCEL / GÜNÜN ŞİİRİ





Okurken gözleri yaşartan bir şiir gelsin bugün. Can Yücel'den olsun. Daha çok şiiri gelecek bu sayfalara ama ilk şiir babasını yitirenlere, yanındayken özgürce sarılabilenlere ve de özleyip de sarılamayanlara gelsin...

Can Yücel'in babasını bilmeyeniniz var mıdır? Genç cumhuriyetin efsane milli eğitim bakanı HASAN ALİ YÜCEL. Sevilen bir baba, öğretmen, köy enstitülerinin kurucusu, bakan... Bu ülkenin eğitimi ve gelişimi için çok çalışmış aydın bir insan. Aşağıda okuyacağınız şiir ise Can Yücel'in çok düşkün olduğu babasına yazdığı mısralar. 




BEN HAYATTA EN ÇOK BABAMI SEVDİM

Hayatta ben en çok babamı sevdim 
Karaçalılar gibi yardan bitme bir çocuk 
Çarpık bacaklarıyla -ha düştü, ha düşecek- 
Nasıl koşarsa ardından bir devin

.....
.....

CAN YÜCEL 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder