13 Kasım 2014 Perşembe

"KİTAP OKUMAK İSTER MİSİN?" enterasan bir kütüphane ilgimi çekti...

Günaydın

Bu sabah blogumla ilgili araştırma yaparken enterasan bir site ile karşılaştım. Beğendiğin kitabı ücretsiz okuman için gönderen kütüphane sisteminde 2 ila 3 hafta gibi bir sürede tekrar iadesini bekleyen bana göre internet üzerinden bir kütüphane sistemi. Talep ettiğiniz kitabın ilk kargo ücretini onlar ödüyor, iade ücretini siz ödüyorsunuz.

Ben yapı olarak önce araştıran, güvenmesi biraz zaman alan insanlardanım ama ilk aşamada bu organizasyon çok ilgimi çekti. Sitede, kurucuları, kendilerince kitapları derecelendirerek gruplamış. Gurupları inceledim acaba sadece bir politik, dini ya da etnik düşünceye ait bir yapı mıdır diye? Ama değil, bence siz de bir göz atın. Artık çağımızda kitap paylaşımının böyle bir noktada yürümesi bana çok mantıklı geldi.


http://kitapokumakistermisin.com/kitapokumakistermisin.php

Sevgilerimle,

2 yorum:

  1. ben pek çok kitap okudum kitap okumak ister misin?den.. kendilerine bir de sizin aracılığınız ile teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. Cok guzel bir is yapiyorlar emek veriyorlar,bu sistemden faydalandim uzaklardan ugras ve emekle gelmis bir kitabi okumanin tadi cok baska.

    YanıtlaSil