10 Nisan 2014 Perşembe

YENİ BAŞLANGIÇLAR MEVSİMİ okumanın tam sırası

Bazen nefes alamadığınız, hayatı sorguladığınız, neden ben dediğiniz oldu mu? Olmuştur...

Aslında hayatımıza aldığınız bütün güzellikler beraberinde sorumluluklar ve yükler getiriyor. Bir de günümüzün yaşam koşulları da eklenince kalabalık şehir, hep bir yere yetişme telaşı, geçim sıkıntısı vs.  stress.in göbeğine oturmuş oluyorsunuz.

Geçenlerde haberlerde ülkede antidepresan ilaç kullanımının geçen yıla göre yüzde elli arttığını okudum. Gerçi halen gelişmiş ülkelerin gerisindeymişiz, ne mutlu bize değil mi... Neyse neden bunlardan bahsediyorum?

Doğal sakinleştirici bir kitap önereceğim de ondan. Sıkılmadan okuyacağınız, sizin yaşadığınız durumları dünyanın öbür ucundan başka insanların da yaşayabildiğini farkedeceğiniz, umut ve yaşam enerjisi veren keyifli bir kitap bu.


Yeni Başlangıçlar Mevsimi, Debbbie Macomber'den. Daha önce bahsetmiştim bu kitaplar bana ödünç geldi. Yazarın okuduğum ikinci kitabı. Birbirini tanıyan aynı mahallede oturan ya da bir şekilde tanışan 3- 4 farklı çift üzerinden ilerleyen güzel, gülümseten bir kitap. Bildiğiniz gibi bir serinin devam kitabı. Anne Marie, Lydia, Alix ve Phoebe harika dört kadın. Bu kitapta bunların başlarından geçenlere ve onları seven erkeklere şahit oluyoruz. Hayata pembe gözlüklerle bakmak istiyorsanız zaman kaybetmeyin alın ve okuyun. Mutlu olacaksınız. 


... ama belirtmeliyim ki bu kitap bayanların daha çok dikkatini çekecektir. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder