26 Eylül 2014 Cuma

Kağıt Kesikleri / İCLAL AYDIN



Ahhh nasıl iyi geldi, ne kadar kendimi buldum anlatamamam. Bu kitap öyle bir zamanda elime geçti ki... ölüm acısını yaşarken ACI yı anlatan bir kitap. Bazı satırları okurken duygularım kaleme dökülmüş diye düşündüm ve bir kere daha kendimden utandım. Neden mi?

Bazen insan önyargılarının kurbanı olabiliyor. Ben hep İclal Aydın'ı cicili bicili, bol sevgilili, modern dünyanın popüler kişiliklerinden biri gibi algılamıştım. Ama işte bir kez daha yanıldım. Yanılgılarını cesaretle sahiplenebiliyorsa insan bunlardan öğreneği çok şey var. Güzel kadın, duygulu kadın, acı çeken kadın, sözcükleri kaleme düzgün dökebilen kadın...önünde saygıyla eğiliyorum.

Neyse efenimmm kitaba gelirsek... Bir proje olarak iki dostun karşılıklı konuşmalarından ortaya çıkan enteresan bir kitap var elimizde. Duygusal olarak yaşanan acılardan yola çıkarak çok farklı alanlardan örneklerle süslenmiş, acının insan üzerindeki etkisi anafikriyle içimizde kopan fırtıları anlatmış, tüm bunları yaparken de çeşitli kitap ve film örnekleriyle desteklenmiş bir nevi kaynak kitap özelliğini de kazanmış. Bu kitapta bahsedilen ve henüz benim dağarcığıma katılmamış tüm eserleri okumak istiyorum mesala! Beni en çok etkileyen yönü ise kısa kısa günlük yazıları gibi yazılarla hazırlanmış olması. Altlarında tarihleri de var, belki de gerçekten günlük notlardan oluşturulmuştur, kim bilir?

Mutlaka okuyun acıyı yaşamaktan çekinmeyin, madem savaşları engelliyemiyoruz her savaş yeni bir barışın yolu olsun bizler için...

Sevgiyle kalın



KİTAP ADI    Kağıt Kesikleri

YAZAR         İclal Aydın / Proje tasarımı TOLGA MERİÇ

YAYIN EVİ   Epsilon

SAYFA SAYISI    215

YAYIN YILI   NİSAN 2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder