7 Kasım 2014 Cuma

DÜNYADAN KİTAP OKUYAN İNSAN MANZALARI

Tüm okuyucularıma öncelikle merhaba demek istiyorum. Daha önceden beni kitapperver.blogspot.com'dan takip edenler olabilir. Bugünden itibaren yeni hesabım ile paylaşımlar yapacağım. Basit, kısa ve öz bir blog ismim olsun istedim. Aynı zaman da çok gerçek... "OKUDUM...Tavsiye ederim. "

Yazılarıma biraz ara vermek zorunda kaldım. Hayatımdaki bir takım değişikler nedeniyle blog sayfamı ihmal ettim. Tabii bunda en büyük etkenlerden biri de bloğumu yeni adresime taşıma düşüncem idi. Şimdi tüm şartlar olgunlaştı!:)))) Umarım seçtiğim kitapları, etkilendiğim yazarları, yorumları beğenirsiniz. Ve yine umarım yorumlarınızla bana güç verirsiniz.

Şimdi size ilk kitabımı paylaşmadan evvel görsel araştırması yaparken karşılaştığım güzel bir görsel çalışmayı iletmek istiyorum: "DÜNYADAN KİTAP OKUYAN İNSAN MANZARALARI" lütfen inceleyin.

http://www.biriyilik.com/sanat/resim-sanat/dunyadan-okuyan-insan-manzaralari-51877.html#.VFy0PrccS8o

Ne kadar güzel değil mi? Bu fotoğraflara baktıktan sonra zihninizde neler kaldı bilemem. Ben sadece bana ne ifade ettiğini söylebilirim: OKUMANIN BİRLEŞTİRİCİ GÜCÜ.

Hep birlikte olalım. Sevgiyle kalın.


Not - Daha önceki paylaşımlarıma göz atmak isterseniz. www.kitapperver.blogspot.com adresine bakabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder