26 Kasım 2014 Çarşamba

KARLAR ÜLKESİ / PSM - Zorlu





Sadece oturup okumuyoruz doğal olarak. Mecburen çocuklarımızla sosyalleşiyoruz. İşin esprisi bir tarafa geçtiğimiz hafta sonu küçük kızımla filmini de izlediğimiz KARLAR ÜLKESİ masalının ZORLU daki PSM gösteri merkezinde sahnelenen tiyatro oyununa da gittik. Ben masallarla büyümüş bir ihtiyar olarak seve seve izlemeye gittim hatta belki benim küçükten daha çok zevk alarak izledim...

Öncelikle şunu belirtmeliyim ki sahne, dekor, kostümler harikaydı. Para konuşmuş dedim çıktıktan sonra...Neden mi? Yıllardır devlet tiyatrolarında oyun izlerim maalesef tiyatrolarımıza bütçe ayrılmaması, sanata üvey evlat gibi davranılması nedeniyle her geçen yıl daha bir kötüye gidiş var. Oyuncu kadrosu muhteşem, oyunculuklar harika hepsine şapka çıkarırım ama bütçe yok ki oyuna doğru düzgün sahne yapsınlar. PSM de ise özel sektör olması ve Türkiye'de bir ilk ve tek olarak dünyada gösterimi yapılan muhteşem şovların taşınması nedeniyle tüm olanaklar mevcut. İzlediğim benim belki basit bir çocuk oyunuydu ama sahne geçişleri harikaydı. Tüm bunların dışında tabi ki oyuncular ve dansçılar da başarılıydı. Dolayısıyla çıkışta " Ah ah o paraları verseydim de CATS'i burada izleseydim" veryasınını içten içe yapmadım değil. Ama programa göz atınca TİYATRODAKİ HAYALET varmış Nisan da , hazır Brodway ayağımaz gelmişken bari onu kaçırmayalım diye düşündüm.

Oyunun en güzel tarafı da neydi biliyor musunuz? BEDAVA olması. Eğer bilet dağıtım günlerinde şansınız varsa bileti sıraya girip alıyorsunuz ve çocuğunuzla bu güzel oyunları izleyebiliyorsunuz.
Kesinlikle tavsiye edirim. Bir de paparazilik yapayım...Salonda bizimle birlikte OKAN BAYÜLGEN kızı İSTANBUL ile, Çağla Şikel ve Emre Altuğ da oğullarıyla oyunu izleyenler arasındaydı. Eee tabi ünlü olmak ana babalık vazifelerine engel teşkil etmemeli değil mi?

Bir de Kirbitçi Kız varmış, ilgisini çekenler için bilgi linkini paylaşıyorum.
http://www.zorlucenterpsm.com/tr/kibritcikizmuzikali

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder