15 Ocak 2015 Perşembe

ÖZDEMİR ASAF / GÜNÜN ŞİİRİ







Bu akşam zeka ürünü, özlü şiirlerin adamı Özdemir Asaf'tan bir şiir paylaşmak istedim. Sizin ne kadar beğeninizi kazandı bilmem ama benim için o kadar güzel oldu ki bu şiir paylaşımları. Şiir okumak insanı güzelleştiriyormuş ... hele böylesi güzel dizeleri.

Özdemir Asaf'ın hiciv tekniğiyle yazdığı şiirleri, yaşadığı döneme yönelik eleştirilerini, kullandığı sen & ben diliyle insan ilişkilerini bir slogan gibi hafızalara kazımıştır.

Hangi şiirini seçsem diye düşünürken her biri birinden güzel şekerlerin karşısında duran küçük bir çocuk gibi şen hissetim kendimi. Bilinen çok şiiri var ama ben SERSEM SERSEM BAKINIP DURMA BİR YOL SEÇ ile biten YUVARLAĞIN KÖŞELERİNİ daha bir bu akşam ki ruh halime uygun buldum. Umarım beğenirsiniz.


Daha çok şiir okumak dileğimle,



...



YUVARLAĞIN KÖŞELERİ

Aşka gönül ile düşersen yanarsın.
Zeka ile düşersen kavrulursun.
Akıl ile düşersen çıldırırsın.
Duygu ile düşersen gülünç olursun.
Aşka düşmezsen kalabalığa karışırsın, ezilirsin.
Sersem sersem bakınıp durma bir yol seç.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder